Monday, October 18, 2010

F3J Swiss Winter League will start soon

F3J Swiss Winter League 2010/2011 will start November 6th or 13th in Bellechasse, between Murten and Neuchâtel. I never participated to any F3J or F3B, so I think I will use the opportunity to have such contest happening not to far from home to go and take a look. It seems a few slots are available for pilots who do not already have their own electric winch.
All needed information (in German) is to be found on a dedicated web site. This winter's contests are: 
  • 6th or 13th November 2010: Bellechasse
  • 18th December 2010: Ricketwil
  • 8th January 2011: location to be determined
  • 12th February 2011: Aadorf
  • 12th March 2011: Kestenholz

Picture archived on www.winterliga.ch

4 comments:

  1. Hi Reto,

    thanks for the advertising. Better than watch is to participate. Come and try it! Don't you have a Tanga.....

    Reto S
    Webmaster of Winterliga

    ReplyDelete
  2. Hallo Reto B

    Einfach alles bereitmachen und ab nach Bellechasse
    Gruss Markus

    ReplyDelete
  3. Hoi Reto, hoi Markus,
    Heh, ich habe noch nie einen Flitschenstart gemacht! Bin noch nie im Flachland geflogen, bin sch... schlecht in der Thermik, kenne meinen Tanga nur seit ein Paar Monaten, traue im wegen einer Reparatur eigentlich keine Stecklandung, etc, etc... Ich komme um mal reinzuschauen... bring aber trotzdem alles mit, im Fall ich kriege von dem einen oder den anderen ein gründliches Coaching!
    @Reto: habe ich mich eigentlich jetzt gerade angemeldet?
    Gruss
    Reto B.

    ReplyDelete
  4. Training F3J. Für Gemeldete

    Koordinaten 46°52'39.26"N 7°13'8.53"E
    Zeit: 09:00 Modelle Startbereit.

    Trainer Nationalmanschaftsmitglied! Ernesto
    wird sich die Zeit nehmen.

    Mittagessen: jeder schaut selber
    Parkplatz: Bitte den Feldweg nicht Verlassen. Ev. 200m weiter Links Richtung
    Wald

    Beste grüsse

    ReplyDelete